Retourbeleid

Retourbeleid

Bij PremiumKado.nl streven we naar tevreden klanten en doen we er alles aan om je bestelling in perfecte staat te leveren.
Mocht er toch iets mis zijn of wil je een product retourneren, lees dan hieronder hoe dat in zijn werk gaat.

Retourneren van standaardproducten

  • Standaardproducten (niet-gepersonaliseerd) kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

  • Het product dient onbeschadigd en in de originele verpakking te worden teruggestuurd.

  • Meld je retourzending altijd eerst aan via ons retourformulier of per e-mail.


Gepersonaliseerde producten

  • Gepersonaliseerde producten, zoals gegraveerde flessen of glazen met naam, kunnen niet worden geretourneerd.
    Deze producten worden speciaal voor jou gemaakt en vallen daarom buiten het herroepingsrecht.

  • Alleen wanneer een gepersonaliseerd artikel beschadigd of foutief geleverd is, kan er een oplossing worden geboden.


Beschadigde of fout geleverde artikelen

  • Is je bestelling beschadigd aangekomen of verkeerd geleverd?
    Stuur ons dan binnen 48 uur na ontvangst een e-mail met:

    • Een duidelijke foto van het beschadigde of foutieve artikel

    • Je ordernummer en een korte omschrijving van het probleem

  • Na beoordeling kun je kiezen tussen:

    • Een nieuw artikel (kosteloos opnieuw geleverd), of

    • Een terugbetaling van het aankoopbedrag.


Kosten en terugbetaling

  • De retourkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij het om een fout of beschadiging vanuit onze kant gaat.

  • Zodra wij de retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op dezelfde rekening waarmee is betaald.


Retourprocedure

  1. Meld je retour aan via het retourformulier onderaan deze pagina of per e-mail.

  2. Verpak het artikel stevig (bij voorkeur in de originele verpakking).

  3. Voeg het retourformulier toe aan de zending.

  4. Verstuur het pakket naar het adres dat je ontvangt na aanmelding van je retour.


Belangrijk

  • Producten die gebruikt of beschadigd zijn door onzorgvuldig handelen, kunnen niet worden teruggenomen.

  • Wij raden aan om je retour altijd met track & trace te verzenden. Zo kun je zelf de levering volgen.

Product is succesvol toegevoegd aan uw winkelwagen!